هر ساله ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی و آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به دلیل امکانات بالای آموزشی مدارس نمونه دولتی مورد توجه دانش آموزان و والدین آن ها بوده است ، ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری در استان ها انجام می شود . آزمون مدارس نمونه دولتی که در دو پایه ششم ابتدایی و نهم برگزار می گردد ، برای ورود دانش آموزان به دبیرستان های دوره اول و دوم نمونه دولتی می باشد . به دلیل استقبال زیاد داوطلبان از این آزمون قصد داریم ، در این مقاله شرح کاملی از زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم و منابع ، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی را ارائه دهیم .


 مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی برای کلیه داوطلبان الزامی است . 


شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97 - 98

در آزمون نمونه دولتی علاوه بر شرایط ثبت نام شرایط شرکت در آزمون نیز وجود دارد ، که از مهمترین شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی می توان به کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس یا حداکثر خوب در یک درس و مابقی دروس خیلی خوب در نیمسال اول پایه ششم اشاره کرد ، همچنین از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کسب معدل سالانه نیمسال اول پایه نهم بالای 17 می باشد . البته مهمترینشرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 97 – 98 کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس و یا حداکثر خوب در یک درس و سایر دروس خیلی خوب در نیمسال دوم پایه ششم می باشد و در شرایط شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 – 98 باید معدل سالانه نیمسال دوم پایه نهم بالای 17 باشد . برای اطلاع کامل از شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98 کلیک کنید .  داوطلبان توجه کنند که باید قبل از ثبت نام ،دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98 را دقیق مطالعه کنند .




زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97 – 98

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی 97 – 98 احتمالا به دلیل تغییرات گسترده ای که در برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در حال انجام است ، در اوایل سال 97 صورت گیرد ، البته در این تغییرات احتمالا امسال ثبت نام برای آزمون ششم به هفتم نداشته باشیم و آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم نیز ادغام گردد . ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت اینترنتی در هر استان انجام می شود ، البته سایت ثبت نام هر استان با استان دیگر متفاوت می باشد . داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام نمونه دولتی استان خود می توانند اقدام به ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم و ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم با وارد کردن اطلاعات دانش آموزای خود در فرم ثبت نام کنند . لازم به ذکر است که با توجه به اینترنتی بودن ثبت نام آزمون  نمونه دولتی 97 – 98 در اکثر استان ها ممکن است ، در بعضی استان ها ثبت نام آزمون نمونه دولتی در مدارس و توسط مدیر مدرسه صورت گیرد . برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام می توانید عضو کانال تلگرام نمونه دولتی شوید .
دانش آموزان و والدین گرامی با توجه به اطلاعات گفته شده اگر سوال یا ابهامی در زمینه زمان ، نحوه ، سایت و شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 97 – 98 و ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 – 98 برایشان مطرح گردیده ، می توانند از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلیتحصیلیکو بپرسند و همچنین این امکان وجود دارد که انجام کلیه مراحل ثبت نام را به مشاوران تحصیلیکو بسپارند ، برای اینکار کافیست از سامانهمشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنید .

 


 زمان شروع ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی احتمالا از نیمه اول اسفند آغاز میشود . 


منابع آزمون مدارس نمونه دولتی 97 – 98

سوالات آزمون نمونه دولتی 97 – 98 از محتویات و در سطح کتاب درسی می باشد ، به این ترتیب سوالات آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم از کتاب درسی پایه ششم ابتدایی و سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم از کتاب های درسی پایه نهم طراحی می شود . برای اطلاع از دروس امتحانی و تعداد سوالات و ضرایب هر درس بر روی مقاله منابع آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم 97 – 98 و منابع سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 – 98 کلیک کنید .

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 – 98

هر ساله آزمون مدارس نمونه دولتی بعد از اعلام نتایج امتحانات نیمسال دوم ( خرداد ماه ) در هر استان به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود . به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی برای داوطلبان الزامی می باشد ، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97 – 98 از یک هفته قبل برگزاری آزمون با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان خود می توانید اقدام به دریافت و چاپ نمایید . زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97 – 98 معمولا دو الی چهار هفته بعد از برگزاری آزمون می باشد و داوطلبان می توانند نتایج آزمون نمونه دولتی 97 – 98 خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند . سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هر استان متفاوت است .

 

 




منبع : ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97 – 98


ثبت نام کنکور سراسری 97 , شرایط شرکت در کنکور سراسری 97 , محرومیت از کنکور سراسری , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد , کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 97 - 98 , ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97  98