زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 باتوجه به تغییرات گسترده ای که در نحوه برگزاری آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی در حال انجام است ، احتمالا از نیمه اول اسفند 96 به اوایل سال 97 موکول می شود ، این تغییرات فقط شامل زمان نمی باشد ، امکان دارد امسال ثبت نام آزمون ششم به هفتم نداشته باشیم و آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم نیز ادغام گردد . برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در مرحله اول داوطلب به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کرده و اطلاعات دانش آموزی خود را وارد می نمایند و در مرحله بعدی که احتمالا در فروردین می باشد ، داوطلبان مجددا به سایت ثبت نام مراجعه و اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان می کنند . در انتها داوطلبان یک هفته قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت تیزهوشان اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می نمایند . توجه کنید که ، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه تیزهوشان برای شرکت در آزمون الزامی است . بنابراین در این مقاله مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97 – 98 ، زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و رفع نقص کارت را بطور کامل شرح می دهیم .




زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97 – 98 یک هفته قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir و با وارد کردن کد ملی خود در قسمت نام کاربری و سریال 6 رقمی شناسنامه در قسمت رمز عبور وارد صفحه شخصی خود می شوند و برای چاپ کارت ورود به جلسه ، بعد از ورود به صفحه شخصی خود در گوشه چپ ، با کلیک روی آیکن سبز رنگ " چاپ کارت " که در تصویر زیر هم قابل رویت است میتوانید کارت ورود به جلسه تیزهوشان خود را مشاهده و پرینت بگیرید ، همچنین علاوه بر مشخصلات ثبت شده هر داوطلب بر روی کارت ، محل آزمون و تاریخ آن نیز بر روی کارت ثبت گردیده .

 

اگر برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97 – 98 به مشکل خوردید یا سوال یا ابهامی برایتان به وجود آمد ، میتوانید از مشاوران مرکزمشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو کمک بگیرید .




رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98

در بعضی مواقع بعد از دریافت و مشاهده کارت ورود به جلسه برای بعضی از داوطلبان اطلاعات درج شده بر روی کارت دچار اشکال است و اطلاعات وارده با اطلاعات درج شده مغایرت دارد . یکی از این اشتباهات تفاوت در کدملی داوطلب یا نام و نام خانوادگی و ... می باشد . که جای نگرانی نیست و داوطلبان می توانند با مراجعه به واحد سنجش آموزش و پرورش محل سکونت خود و درخواست تصحیح اطلاعات اقدام به رفع نقص کارت ورود به جلسه کنند . نکته قابل توجه این است که داوطلبان باید بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 97 – 98 کلیه مشخصات درج شده بر روی کارت را با دقت چک کنند .





منبع : کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 


ثبت نام کنکور سراسری 97 , شرایط شرکت در کنکور سراسری 97 , محرومیت از کنکور سراسری , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد , کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 97 - 98 , ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97  98 , ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 97 - 98 , ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی 97  98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97  98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 97  98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97  98 , کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 97  98