طبق اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش ، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97 می بایست در تاریخ 3 الی 5 اردیبهشت ماه 97 با مراجعه به سایت sanjesh.org اقدام به پیرینت از کارت خود کنند . کلیه داوطلبانی که در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و یامهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت کرده و کد رهگیری دریافت نموده اند باید در این بازه زمانی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد کنند . در این مقاله قصد داریم زمان و جزییات مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی 97 را توضیح دهیم .




زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش کلیه داطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97 از تاریخ 3 الی 5 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سنجش می توانند اقدام به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 97 و برگ راهنمای شرکت در آزمون کنند . با توجه به ادغام شدن کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد داوطلبان نیاز به تهیه کارت مجزایی ندارند . برای مشاهده راهنمای تصوری دریافت کارت می توانید مقاله کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد را مطالعه کنید .


 

 

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97

دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که جزو داوطلبان کنکور ارشد 97 هستند ، طبق شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 97 می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد اقدام به ویرایش معدل خود کنند .
یعنی داوطلبانی که تا تاریخ 30 بهمن 96 فارغ التحصیل شده اند باید معدل درج شده در مدرک کارشناسی خود و داوطلبانی که تا نهایتا تاریخ 31 شهریور 97 فارغ التحصیل خواهند شد نیز میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده خود را تا تاریخ 30 بهمن 96 در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نام وارد کنند . دقت کنید که داوطلبان پس از قبولی می بایست مدرکه معتبر کارشناسی خود را به دانشگاه مربوطه ارائه دهند و در صورت مغایرت معدل درج شده در مدرک کارشناسی با معدل ثبت شده در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد داوطلب متخلف شناخته می شود ، بنابراین در درج معدل خود دقت فرمایید .


باجه های رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97

بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی 97 اطلاعاتی از قبیل اطلاعات فردی ، معدل ، کد و نام رشته امتحانی ، تاریخ و محل فارغ التحصیلی ، نوع سهمیه ، حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون درج گردیده است . در بعضی مواقع بعد از دریافت و مشاهده کارت ورود به جلسه برای بعضی از داوطلبان پیش می آید که برخی از اطلاعات درج شده روی کارت با اطلاعاتی که در فرم ثبت نام وارد کرده اند مغایرت داشته باشد ، به این دلیل توصیه می شود داوطلبان به دقت کارت ورود به جلسه خود را چک کنند تا در صورت وجود اشکال با مراجعه به باجه های رفع نقص که سازمان سنجش در چندین حوزه مختلف تعبیه نموده اقدام به رفع آن کنند . بعد از اطلاع از آدرس دقیق حوزها این مقاله به روز رسانی می شود و شما امکان دانلود آن را دارید . برای اطلاع از جزئیات مراحل بعد از برگزاری کنکور ارشد 97 می توانید مقالات اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 97 وانتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را مطالعه کنید . مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آماده اند تا به کلیه سوالات شما درباره دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97 - 98 از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ دهند .

 





منبع : کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97





کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97