کلیه داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد خود می بایست به سامانه سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نمایند . در زمان اعلام نتایج آزمون ارشد متقاضیان می توانند کارنامه کارشناسی ارشد خود را که شامل اطلاعات فردی و جزئیات نتیجه آزمون می باشد دریافت کنند . این اطلاعات برای انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 به داوطلبان کمک می کند . دقت کنید کهانتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت جداگانه به ترتیب با مراجعه به سایت های sanjesh.org برای سراسری وAzmoon.org برای دانشگاه آزاد ، انجام می شود . در این مقاله شرح کاملی از زمان ، نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 97 را برای داوطلبان گرامی ارائه می دهیم .



زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 97

زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد احتمالا طبق سال گذشته نیمه دوم خرداد ماه 97 منتشر می شود . پس از اعلام نتایج اولیه داوطلبان می توانند با توجه به وضعیت مجاز بودن خود و مطالعه شرایط و ضوابط ذکر شده در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشداقدام به انتخاب رشته ارشد 97 در رشته محل های مورده علاقه خود نمایند و پس از انجام این مرحله در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد می توانند از محل قبولی خود آگاه شوند . طبق سال های گذشته نتایج نهایی کنکور ارشد احتمالا در اوالیل شهریور ماه 97 توسط سازمان سنجش منتشر می شود . به کلیه داوطلبان توصیه می شود برای اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی کارشناسی ارشد 97 عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشدشوند .


 

 

نحوه مشاهده نتایج اولیه کارشناسی ارشد 97

کلیه مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد و اعلام نتایج کارشناسی ارشد در سامانه سازمان سنجش آزموزش کشور صورت می گیرد . در کنکور کارشناسی ارشد 97 سازمان سنجش در سامانه خود لینک مربوط به هر فرآیند در زمان تعیین شده را فعال می کند و داوطلبان می توانند برای انجام روند مورد نظر به این سامانه مراجعه کنند . برای مشاهده نتایج کارشناسی ارشد 97 با مراجعه به سامانه سنجش بخش کارشناسی ارشد را انتخاب می نمایید و پس از باز شدن صفحه مربوطه روی لینک نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 97 کلیک می کنید . برای مشاهده نتایج اولیه و دریافت کارنامه دو روش در سامانه وجود دارد . در روش اول داوطلب می بایست شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را به همراه داشته باشد در صورت عدم دسترسی می توانید از روش دوم با وارد کردن شماره پرونده ، کد ملی و سال تولد نتایج کارشناسی ارشد خود را مشاهده کنید  .

 

 

داوطلبانی که به هر دلیلی دسترسی به شماره پرونده و یا کد پیگیری خود را ندارند این امکان برایشان فراهم شده که از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست به بازیابی اطلاعات خود را ثبت نمایند . این سیستم در سمت چپ منوی سایت سنجش می باشد . مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آماده اند تا به کلیه سوالات شما درباره روند دریافت نتایج اولیه کارشناسی ارشد 97 از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخ دهند .


 

 



منبع : اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 97 



کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97   , انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 , انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97