کلیه شرکت کنندگان آزمون دکتری 97 پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری کارنامه ای دریافت می کنند که مجاز شدنشان در انتخاب رشته دکتریدانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد مشخص شده است . داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد  97 شده اند ، می توانند با توجه رشته محل هایی که در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 ارائه شده اقدام به انتخاب 40 کدرشته محل در فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد کنند . زمان دقیق انتخاب رشته دکتری آزاد 97 هنوز توسط دانشگاه آزاد اعلام نشده است ولی با توجه به ادغام ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 97 با دکتری سراسری در سال گذشته و یکسان بودن شرایط ثبت نام احتمال می رود که امسال هم در نیمه دوم اردیبهشت ماه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد برگزار شود . البته با مشخص شدن تاریخ شروع فرآیند انتخاب رشته این مقاله به روز رسانی می شود . برای اطلاع دقیق از اخبار مربوط به انتخاب رشته دکتری توصیه می شود که عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی شوید . داوطلبان می توانند کلیه روند مربوط به انتخاب رشته را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی ، بسپارند ، همچنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلیتحصیلیکو در راستای انتخاب رشته دکتری نرم افزاری تهیه نموده اند تا مجاز شدگان انتخاب رشته دکتری در دانشگاه های سراسری بتوانند با کمک آن محدوده ای که شانس قبولی در آن دارند را مشاهده کنند . برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری 97 کلیک کنید .



به داوطلبان آزمون دکتری برای اطلاع از روند کامل آزمون دکتری و جزئیات آن ها توصیه میشود مقالاتی که در ادامه ذکر شده را مطالعه نمایند :
1.    ثبت نام دکتری 97
2.    ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 97
3.    منابع آزمون دکتری
4.    انتخاب رشته دکتری 97
5.    انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97
6.    دفترچه انتخاب رشته دکتری
7.    دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
8.    فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری
9.    مصاحبه دکتری 97
10.    مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 97
11.    توضیحات کارنامه آزمون دکتری
12.    کارت ورود به جلسه آزمون دکتری
13.    نتایج اولیه آزمون دکتری 97
14.    نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 97
15.    شهریه دکتری 97
16.    شهریه دکتری دانشگاه آزاد 97
17.    شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
18.    دفترچه ثبت نام آزمون دکتری


 





منبع : زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97






اعلام نتایج اولیه دکتری , انتخاب رشته دکتری 97 , دفترچه انتخاب رشته دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 , زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 , زمان انتخاب رشته دکتری 97