بعد از برگزاری آزمون دکتری 97 و اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ، کارنامه ای توسط سازمان سنجش منتشر خواهد شد و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد شده اند ، می توانند به صورت مجزا فرم انتخاب رشته دکتری 97 و فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 را پر کنند . زمان انتخاب رشته دکتری 97 احتمالا در نیمه اول اردیبهشت ماه می باشد . در صورت انتشار اطلاعیه جدید توسط سازمان سنجش مبنی بر اعلام تاریخ دقیق شروع فرآیند انتخاب رشته دکتری سراسری ، این مقاله به روز رسانی خواهد شد ، همچنین داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو ، از اخبار لحظه ای مطلع شوند . مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آماده اند تا با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان عزیز در پیرامون نحوه انتخاب رشته اصولی و صحیح باشند . لازم به ذکر است در همین راستا مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو نرم افزاری تهیه کرده تا مجاز شدگان به انتخاب رشته دکتری در دانشگاه های سراسری بتوانند با کمک آن محدوده ای که شانس قبولی در آن دارند را مشاهده نمایند . برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری 97 کلیک کنید .



به داوطلبان آزمون دکتری برای اطلاع از روند کامل آزمون دکتری و جزئیات آن ها توصیه میشود مقالاتی که در ادامه ذکر شده را مطالعه نمایند :
1.    ثبت نام دکتری 97
2.    ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 97
3.    منابع آزمون دکتری
4.    انتخاب رشته دکتری 97
5.    انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97
6.    دفترچه انتخاب رشته دکتری
7.    دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
8.    فرم صلاحیت عمومی آزمون دکتری
9.    مصاحبه دکتری 97
10.    مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 97
11.    توضیحات کارنامه آزمون دکتری
12.    کارت ورود به جلسه آزمون دکتری
13.    نتایج اولیه آزمون دکتری 97
14.    نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 97
15.    شهریه دکتری 97
16.    شهریه دکتری دانشگاه آزاد 97
17.    شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
18.    دفترچه ثبت نام آزمون دکتری


 

 



منبع : زمان انتخاب رشته دکتری 97




اعلام نتایج اولیه دکتری , انتخاب رشته دکتری 97 , دفترچه انتخاب رشته دکتری , دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 , زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97 , زمان انتخاب رشته دکتری 97