تحصیلی کو تخصصی ترین سایت مشاوره تحصیلی کشور

۱۰۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

کارنامه و درصد های آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی دولتی روزانه کنکور 96 - 97


هر ساله رشته گفتار درمانی متقاضیان زیادی را برای رقابت در کنکور سراسری به خود جذب می کند . اولین موردی که علاقه مندان رشته گفتار درمانی در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 مورد بررسی قرار می دهند ، دانشگاه های سراسری پذیرنده این رشته در کنکور 97 است . با توجه به این که اطلاع از کارنامه آخرین رتبه قبولی و حداقل درصد دروس دانشگاه دولتی روزانه برای قبولی در رشته گفتار درمانی می تواند به داوطلبان در تنظیم برنامه ریزی کنکور 97 یاری دهد ، اهمیت نگارش این مقاله برای ما دو چندان شد . در این مقاله کارنامه و درصد آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی دولتی روزانه کنکور 96 را در سهمیه مناطق مختلف ( منطقه 1 ، منطقه 2 و منطقه 3 ) ارائه داده ایم و لازم به ذکر است که درصد های ذکر شده در جداول زیر به صورت حدودی می باشند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98


دانشگاه غیرانتفاعی همواره به صورت بدون کنکور در کلیه مقاطع کاردانی پیوسته ، کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو می کند . به دلیل کیفیت نسبتا بالای آموزشی و تعداد رشته محل های ارائه دهنده این دانشگاه ، داوطلبان زیادی علاقه مند به تحصیل در دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی هستند . پذیرش دانشجو در دانشگاه غیر انتفاعی به دو صورت با آزمون ( از طریق کنکور سراسری ) وبدون کنکور ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) می باشد . در این مقاله بره بررسی جزئیاتی همچون زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 می پردازیم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

کارنامه و درصد های آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 96 - 97


هر ساله رشته گفتار درمانی متقاضیان زیادی را برای رقابت در کنکور سراسری به خود جذب می کند . اولین موردی که علاقه مندان رشته گفتار درمانی در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 مورد بررسی قرار می دهند ، دانشگاه های سراسری پذیرنده این رشته در کنکور 97 است . با توجه به این که اطلاع از کارنامه آخرین رتبه قبولی و حداقل درصد دروس دانشگاه پردیس خودگردان ( بین الملل ) برای قبولی در رشته گفتار درمانی می تواند به داوطلبان در تنظیم برنامه ریزی کنکور 97 یاری دهد ، اهمیت نگارش این مقاله برای ما دو چندان شد . در این مقاله کارنامه و درصد آخرین رتبه قبولی گفتار درمانی پردیس خودگردان کنکور 96 را در سهمیه مناطق مختلف ( منطقه 1 ، منطقه 2 و منطقه 3 ) ارائه داده ایم و لازم به ذکر است که درصد های ذکر شده در جداول زیر به صورت حدودی می باشند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

کارنامه و درصد های آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه دولتی روزانه کنکور 96 - 97


هر ساله رشته علوم تغذیه متقاضیان زیادی را برای رقابت در کنکور سراسری به خود جذب می کند . اولین موردی که علاقه مندان رشته علوم تغذیهدر دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 مورد بررسی قرار می دهند ، دانشگاه های سراسری پذیرنده این رشته در کنکور 97 است . با توجه به این که اطلاع از کارنامه آخرین رتبه قبولی و حداقل درصد دروس دانشگاه دولتی روزانه برای قبولی در رشته علوم تغذیه می تواند به داوطلبان در تنظیم برنامه ریزی کنکور 97 یاری دهد ، اهمیت نگارش این مقاله برای ما دو چندان شد . در این مقاله کارنامه و درصد آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه دولتی روزانه کنکور 96 را در سهمیه مناطق مختلف ( منطقه 1 ، منطقه 2 و منطقه 3 ) ارائه داده ایم و لازم به ذکر است که درصد های ذکر شده در جداول زیر به صورت حدودی می باشند .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98


استقبال از در چند سال گذشته ، خصوصا با برداشته شدن شرط آزمون ورودی رشد چشم گیری داشته است . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نورهمواره یکی از انتخاب های اول داوطلبانی بوده که وقت کمتری برای شرکت در کلاس های دانشگاه دارند . ویژگی هایی مانند پایین بودن شهریه این دانشگاه و شرایط زمانی کلاس های دانشگاه پیام نور سبب شده هرساله دانشجویان زیادی علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه ها شوند . در این مقاله به ببرسی جزئیاتی در خصوص زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 98 می پردازیم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98


دانشگاه علمی کاربردی هر سال 2 بار برای ورودی مهر و بهمن در مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) و کارشناسی ناپیوسته ( لیسانس ) بصورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می نماید . پذیرش دانشجو در دانشگاه های علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی می باشد . وجود کدرشته های متنوع و زیاد در اکثر واحد های دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی یکی از ویژگی های برجسته ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می باشد که موجب شده هر ساله متقاضیان بیشتری علاقه مند به تحصیلی در این دانشگاه شوند . در این مقاله به بررسی جزئیاتی در خصوص زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98 می پردازیم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه دانشگاه دولتی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 96 - 97


هر ساله داوطلبان زیادی به قصد قبولی در رشته علوم تغذیه وارد عرصه رقابت تنگاتنگ کنکور سراسری می شوند در نتیجه داشتن اطلاعاتی از آمار رتبه قبولی پذیرفته شدگان رشته علوم تغذیه در دانشگاه دولتی پردیس خودگردان بین الملل در سال های پیش می تواند به علاقه مندان به این رشته نگرش خوبی برای تنظیم برنامه ریزی کنکور 97 ، برای دستیابی به هدفشان دهد . لازم به ذکر است که پذیرش در رشته علوم تغذیه در دانشگاه های دولتی صرفا براساس کنکور سراسری انجام می شود و داوطلبان برای ادامه تحصیل در این رشته می توانند پس از کسب نمره قبولی در کنکور 97 و موفقیت در انتخاب رشته 97 در این رشته مشغول به تحصیل شوند . در ادامه قصد داریم رتبه قبولی علوم تغذیه دانشگاه دولتیپردیس خودگردان بین الملل کنکور 96 – 97 در سهمیه های مختلف در اختیارتان قرار دهیم . برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی کنکور سراسری 96 – 97 در سایر رشته ها کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه دانشگاه دولتی روزانه کنکور 96 - 97


هر ساله داوطلبان زیادی به قصد قبولی در رشته علوم تغذیه وارد عرصه رقابت تنگاتنگ کنکور سراسری می شوند در نتیجه داشتن اطلاعاتی از آمار رتبه قبولی پذیرفته شدگان رشته علوم تغذیه در دانشگاه دولتی روزانه در سال های پیش می تواند به علاقه مندان به این رشته نگرش خوبی برای تنظیم برنامه ریزی کنکور 97 ، برای دستیابی به هدفشان دهد . لازم به ذکر است که پذیرش در رشته علوم تغذیه در دانشگاه های دولتی صرفا براساس کنکور سراسری انجام می شود و داوطلبان برای ادامه تحصیل در این رشته می توانند پس از کسب نمره قبولی در کنکور 97 و موفقیت در انتخاب رشته 97 در این رشته مشغول به تحصیل شوند . در ادامه قصد داریم رتبه قبولی علوم تغذیه دانشگاه دولتی روزانه کنکور 96 – 97 در سهمیه های مختلف در اختیارتان قرار دهیم . برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی کنکور سراسری 96 – 97 در سایر رشته ها کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

کارنامه و درصد های آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان بین الملل کنکور 96 - 97


هر ساله رشته علوم تغذیه متقاضیان زیادی را برای رقابت در کنکور سراسری به خود جذب می کند . اولین موردی که علاقه مندان رشته علوم تغذیهدر دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 مورد بررسی قرار می دهند ، دانشگاه های سراسری پذیرنده این رشته در کنکور 97 است . با توجه به این که اطلاع از کارنامه آخرین رتبه قبولی و حداقل درصد دروس دانشگاه پردیس خودگردان ( بین الملل ) برای قبولی در رشته علوم تغذیهمی تواند به داوطلبان در تنظیم برنامه ریزی کنکور 97 یاری دهد ، اهمیت نگارش این مقاله برای ما دو چندان شد . در این مقاله کارنامه و درصد آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان کنکور 96 را در سهمیه مناطق مختلف ( منطقه 1 ، منطقه 2 و منطقه 3 ) ارائه داده ایم و لازم به ذکر است که درصد های ذکر شده در جداول زیر به صورت حدودی می باشند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

آخرین رتبه قبولی علوم آزمایشگاهی دانشگاه دولتی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 96 - 97


هر ساله داوطلبان زیادی به قصد قبولی در رشته علوم آزمایشگاهی وارد عرصه رقابت تنگاتنگ کنکور سراسری می شوند در نتیجه داشتن اطلاعاتی از آمار رتبه قبولی پذیرفته شدگان رشته علوم آزمایشگاهی در دانشگاه دولتی پردیس خودگردان بین الملل در سال های پیش می تواند به علاقه مندان به این رشته نگرش خوبی برای تنظیم برنامه ریزی کنکور 97 ، برای دستیابی به هدفشان دهد . لازم به ذکر است که پذیرش در رشته علوم آزمایشگاهی در دانشگاه های دولتی صرفا براساس کنکور سراسری انجام می شود و داوطلبان برای ادامه تحصیل در این رشته می توانند پس از کسب نمره قبولی در کنکور 97 و موفقیت در انتخاب رشته 97 در این رشته مشغول به تحصیل شوند . در ادامه قصد داریم رتبه قبولی علوم آزمایشگاهی دانشگاه دولتی پردیس خودگردان بین الملل کنکور 96 – 97 در سهمیه های مختلف در اختیارتان قرار دهیم . برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی کنکور سراسری 96 – 97 در سایر رشته ها کلیک کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو