تحصیلی کو تخصصی ترین سایت مشاوره تحصیلی کشور

۴۹ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 98


داوطلبانی که قصد دارند در کنکور سراسری 98 ثبت نام کنند می بایست در ابتدا اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام کنکور خود نمایند و پس آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند . هر ساله داوطلبانی هستند که در وارد نمودن اطلاعات خود در ثبت نام کنکور سراسری دچار اشتباه می شوند ، به همین منظور سازمان سنجش در طول مدت ثبت نام این امکان را فراهم نموده که متقاضیان بتوانند اطلاعات غلط خود تصحیح نمایند . با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم به نگارش مقاله ای در خصوص  زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 98 نموده ایم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98


دفترچه ثبت نام کنکور 98 همزمان با شروع ثبت نام کنکور سراسری بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت ، که لازم است کلیه داوطلبان قبل از اقدام به ثبت نام خود با مطالعه دقیق دفترچه از شرایط ثبت نام کنکور بطور کامل آگاه شوند . شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 در دو بخشعمومی و اختصاصی می باشد که اطلاع از آن ها برای شرکت در آزمون الزامی است . در این مقاله به بررسی شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری 98 می پردازیم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

سایت ثبت نام کنکور 98


ثبت نام کنکور سراسری به صورت کاملا اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می شود . داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور 98 را دارند می بایست برای ثبت نام در این آزمون به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و پس از خرید کارت اعتباری اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند . در سال های اخیر ادغام کنکور سراسری و کنکور سراسری دانشگاه آزاد موجب شده است که دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 98 - 99 نیز آزمون مجزایی نداشته باشد و علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه نیز می بایست با مراجعه به سایت مذکور درثبت نام کنکور سراسری 98 شرکت کنند . به عبارت دیگر داوطلبان باید برای ثبت نام اینترنتی در ابتدا باید کارت اعتباری مورد نیاز خود را خریداری کنند ( برای شرکت در هر زیر گروه آزمایشی یک کارت اعتباری و برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی یک کارت اعتباری جداگانه نیاز است . ) در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام ، سیستم کد رهگیری به داوطلب ارائه می دهد که فرد می بایست تا پایان پذیرش و ثبت نام در یک دانشگاه از آن نگه داری کند . توصیه می شود برای اطلاع از اخبار مربوط به فرآیند های کنکور 98 عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو شوید .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

زمان ثبت نام کنکور سراسری 98


کنکور سراسری ، آزمونی است که هر ساله برای رقابت و سنجش میزان اطلاعات متقاضیان بین 5 گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر وزبان برگزار می شود . باوجود پذیرش بدون کنکور در بسیاری از دانشگاه ها اما همچنان ثبت نام کنکور سراسری برای رقابت جهت پذیرش در دانشگاه های سراسری در دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، مجازی ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، فرهنگیان و دانشگاه آزاد همچنان داغ است . با توجه به که کنکور سراسری قدمت 50 ساله در ایران دارد ولی هنوز دغدغه اصلی داوطلبان مربوط به زمان ثبت نام کنکور سراسری می باشد که طبق روال سال های گذشته ثبت نام در این آزمون معمولا در زمستان و عمدتا در بهمن ماه انجام می شود ، به این ترتیب پیش بینی می شود ثبت نام کنکور 98 نیز همچون گذشته در نیمه اول بهمن ماه آغاز شود . در سال های گذشته سازمان سنجش برای داوطلبانی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در موعد مشخص نشده اند زمانبندی را تحت عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری در نظر می گیرد که این امر برایثبت نام کنکور سراسری 98 نیز احتمال می رود . از آنجایی که ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ادغام شده اند ، لذا متقاضیان می بایست در زمان مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند که برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام می توانید در کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو شوید .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98


علاقه مندان به تحصیل در مقطع دکتری تخصصی هرساله همزمان با فرا رسیدن موعد انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، می توانند رشته محل های بدون آزمون دکتری آزاد را نیز مشاهده نمایند و از شرایط پذیرش آن آگاه شوند . البته این شرایط برای آن دسته از داوطلبانی می باشد که جز استعداد درخشان باشند که بتوانند با توجه به رزومه خود بدون شرکت در آزمون دکتری ، شانس خوب را برای پذیرش در این مقطع محک بزنند . در این مقاله قصد داریم تا به بررسی زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 و همچنین میزان شهریه دکتری بدون کنکور آزاد بپردازیم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه قبولی مهندسی معدن دولتی روزانه کنکور 96 - 97


هر ساله رشته مهندسی معدن متقاضیان زیادی را برای رقابت در کنکور سراسری به خود جذب می کند . اولین موردی که علاقه مندان رشتهمهندسی معدن در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97 مورد بررسی قرار می دهند ، دانشگاه های سراسری پذیرنده این رشته در کنکور 97است . با توجه به این که اطلاع از کارنامه آخرین رتبه قبولی و حداقل درصد دروس دانشگاه دولتی روزانه برای قبولی در رشته مهندسی معدن می تواند به داوطلبان در تنظیم برنامه ریزی کنکور 97 یاری دهد ، اهمیت نگارش این مقاله برای ما دو چندان شد . در این مقاله سعی شده حداقل درصد دروس و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی معدن در کنکور سراسری 96 در دانشگاه های دولتی روزانه را در سهمیه منطقه 1 ، منطقه 2و منطقه 3 در اختیارتان قرار دهیم و لازم به ذکر است که درصد های ذکر شده در جداول حدودی و با ضریب خطای حداکثر 5 درصد است .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

ثبت نام بدون آزمون دکتری 98


پذیرش داوطلبان در مقطع دکتری هم از طریق ثبت نام آزمون دکتری سراسری و هم از طریق بدون آزمون امکان پذیر است . به عبارت دیگر داوطلبان می توانند از طریق ثبت نام بدون آزمون دکتری که اصطلاحا به آن دکتری استعداد درخشان یا پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری از طریق بررسی سوابق تحصیلی می گویند ، در دانشگاه های سراسری پذیرش شوند . با توجه به پر متقاضی بودن این فرآیند برای آگاهی داوطلبان ازشرایط عمومی و اختصاصی شرکت در دکتری بدون کنکور دانشگاه های سراسری که طی بخشنامه ای توسط سازمان سنجش منتشر شده و همچنین اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دکتری 98 تصمیم به نگارش این مقاله گرفته ایم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 98


با توجه به آمار و ارقام اعلام شده از ثبت نام کنندگان آزمون دکتری در سال های اخیر ، به جرات می توان گفت که سطح علمی کشور روند رو به رشدی داشته است . به دلیل ظرفیت محدود پذیرش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های سراسری ، رقابت تنگاتنگی بین داوطلبان بر سر پذیرش شدن در این مقطع وجود دارد و بعضی از داوطلبان فقط به پذیرفته شدن در دانشگاه آزاد فکر می کنند . پس از ادغام ثبت نام دکتری سراسریو دانشگاه آزاد و با توجه به تغییرات به وجود آمده در روند ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ، قطعا ابهامات زیادی برای متقاضیان تحصیل در این مقطع به وجود آمده است . در این مقاله به بررسی جزئیاتی همچون زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 می پردازیم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد


دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پر متقاضی ترین دانشگاه های کشور در زمینه پذیرش دانشجو در مقطع دکتری است . با توجه به ظرفیت کم پذیرش دانشگاه های سراسری ، تعدادی از داوطلبان به سمت تحصیل در یکی از واحد های دانشگاه آزاد روانه می شوند . دانشگاه آزاد اسلامی در چارچوب قانون سنجش و پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی ، اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری سازمان سنجش می نماید . در این مقاله به بررسی زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 برای آگاهی بیشتر علاقه مند به شرکت در آزمون این دانشگاه می پردازیم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو

ثبت نام آزمون دکتری سراسری


داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری در سال 98 را دارند ، باید در بازه زمانی اعلام شده توسط سازمان سنجش اقدام به ثبت نام کنند . متقاضیان می بایست پس از ورود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org ، دفترچه ثبت نام این آزمون را تهیه و بعد از مطالعه آن در صورت دارا بودن تمامی شرایط مندرج در دفترچه مذکور ، با داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب ، کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری 98 را خریداری کنند و بعد از دریافت کد رهگیری و شماره سریال ثبت نام ، در کنکور دکتری سراسری ثبت نام کنند . در این مقاله قصد داریم برای گاهی بیشتر متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری از زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون دکتری سراسری 98 توضیحاتی ارائه دهیم .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاوره تحصیلی تحصیلی کو