سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان هر ساله برای شناسایی دانش آموزان با استعداد و تیزهوش اقدام به برگزاری آزمون تیزهوشان ، در دو پایه تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم برای ورود دانش آموزان به متوسطه دوره اول و دوم می کند . مدارس تیزهوشان به دلیل کیفیت بالای تحصیلی همواره مورد توجه والدین دانش آموزان می باشد . ثبت نام تیزهوشان داری شرایط خاصی است ، که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم و داوطلبان می توانند بعد از مطالعه این مقاله و داشتن شرایط ذکر شده در زمان تعیین شده ، اقدام به ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98 و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 کنند . قصد داریم در این مقاله کلیه جزئیات مربوط به زمان ،شرایط و نحوه ثبت نام ، زمان برگذاری و اعلام نتایج تیزهوشان در دو پایه ششم ابتدایی و نهم به دهم را توضیح دهیم .


 زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان احتمالا از نیمه اول بهمن می باشد . 


زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 باتوجه به تغییرات گسترده ای که در نحوه برگزاری آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی در حال انجام است ، احتمالا از نیمه اول اسفند 96 به اوایل سال 97 موکول می شود ، این تغییرات فقط شامل زمان نمی باشد ، امکان دارد امسال ثبت نام آزمون ششم به هفتم نداشته باشیم و آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم نیز ادغام گردد . کلیه داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان Azmoon.medu.ir و وارد نمودن اطلاعات دانش آموزی خود ، می توانند ثبت نام اولیه خود را برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و آزمون تیزهوشان نهم به دهم انجام دهند . در مرحله دوم که احتمالا در فروردین ماه می باشد ، مجددا به سایت ثبت نام تیزهوشان 97 – 98 مراجعه و اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان می کنند ، تا ثبت نام نهایی برای شرکت در آزمون انجام شود . داوطلبان برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 می توانند عضو کانال تلگرام تیزهوشان تحصیلیکو شوند .
دانش آموزان و والدینشان با توجه به نکات ذکر شده در این مقاله اگر سوال یا ابهامی برایشان ایجاد شد ، می توانند کیله سوالات خود را در زمینه زمان و شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 97 – 98 و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلیتحصیلیکو بپرسند و حتی کلیه موارد مربوط به ثبت نام را با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو به مشاوران ما بسپارند .

 




شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان97 – 98

در ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97 – 98 یکی از شرایط مهم کسب نمره خیلی خوب در تمامی درس ها و یا حداکثر خوب در یک درس و ما بقلی درس ها خیلی خوب در پایه تحصیلی پنجم ابتدایی می باشد ، همچنین یکی از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98داشتن معدل سالانه پایه هشتم بالای 19 است . البته برای هر دو پایه اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه ششم برای آزمون ششم به هفتم و تحصیل در پایه نهم برای آزمون نهم به دهم از شرایط اصلی ثبت نام آزمون تیزهوشان می باشد . از شرایط عمومی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 می توان به داشتن تابعیت ایرانی اشاره کرد ، که البته دانش آموزان غیر ایرانی نیز با شرایط خاص می توانند در آزمون ثبت نام و شرکت کنند . دانش آموزان می توانند برای اطلاع ازجزئیات شرایط ثبت نام ، مقالات شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 و دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 97 – 98 را مطالعه کنند .


 مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان برای کلیه داوطلبان الزامی می باشد . 


زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98

آزمون تیزهوشان 97 – 98 احتمالا نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار می شود ، توجه داشته باشید که یک هفته قبل از برگزاری آزمون میبایست با مراجعه به سایت تیزهوشان Azmoon.medu.ir ، اقدام به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان کنند . در ضمن به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان برای شرکت در آزمون الزامی می باشد . زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97 – 98 حدودا 5 الی 6 هفته بعد از برگزاریآزمون نمونه دولتی می باشد . برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان خود می توانید به سایت تیزهوشان مراجعه کنید . در ضمن اگر نسبت به نتایج آزمون تیزهوشان خود اعتراضی دارید می توانید در فرصتی که بعد از اعلام نتایج به داوطلبان داده می شود ، اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان خود را اعلام کنند تا مجددا نتیجه آزمونتان بررسی شود .




منبع : ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 


ثبت نام کنکور سراسری 97 , شرایط شرکت در کنکور سراسری 97 , محرومیت از کنکور سراسری , ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد , کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 97 - 98 , ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97  98 , ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 97 - 98 , ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی 97  98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97  98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی 97  98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97  98 , کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 97  98